Strony

poniedziałek, 3 października 2011

Witajcie!


Hay Pandy!
To mój nowy blog! Na razie będę go prowadził sam, ale
wkrótce będzie dostępna zakładka "dołącz" .
Powiem wam coś o sobie:
W realu mam na imię Patryk i mam 12 lat. 
Bardzo lubię Panfu oraz koszykówkę. Na Panfu
jestem Bumblebee7721, mam 60 poziom.
Na wyspie mieszkam już dokładnie 670 dni.
Mam Złoty Pakiet na rok i możecie mnie znaleźć na:
Pandaguay
Pandini
i czasami bollyland.
A teraz...
Pierwsza na tym blogu Informacja z Panfu!
Na oficjalnym Blogu Panfu dowiedziałem się że 
Max prze teleportował się do Napasapy! Mówił
że się tam pobawili itp. Potem pokazał jak 
wygląda statek Napasapy od środka! Oto on:

Ten po prawej koło tego ekranu, to Napasapa!
Możemy także zdobyć dziecko Napasapa (zabawkę) 

z maszyny niespodzianki, więc bądźcie czujni!
To na tyle.
Pozdro!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz